مزایای محصولات ما

مزایای محصولات شرکت

مزایای استفاده از محصولات تولید شده توسط شرکت انرژی بخار گستر عبارتند از:

  1. این مجموعه با دارا بودن دانش فنی روز دنیا و بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تولید انواع دیگ های بخار، آبداغ ، آب گرم ، روغن داغ ، مخازن تحت فشار ، اتوکلاوهای صنعتی ، میکسر های صنعتی استاندارد و دیگ پخت ضایعات دام و طیور ، کلیه محصولات خود را با رعایت اصول صحیح فنی و مهندسی و با بهره گیری از استانداردهای بین المللی به شمارهB.S 2790  ، EN12953  ، ASME Sec l~Vlll و به وسیله نقشه های تایید شده تولید و ساخت می نماید و دارای پلاک کنترل کیفی از مرجع بازرسی اداره استاندارد ایران می باشد.
  2. از لحاظ مصرف انرژی و ذخیره سازی آن در دستگاههای تولیدی این شرکت از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته شده است که راندمان حرارتی بالایی داشته و مصرف سوخت را بنا به ظرفیت دستگاه به حداقل رسانده است.
  3. فولاد مصرفي در ساخت بدنه بويلر مطابق استاندارد DIN 17155 و از نوع 17MN4 و نيز لوله هاي مصرفي از نوع بدون درز ، آتش خوار مطابق استاندارد DIN 17175 و از نوع ST 35.8 مي باشد.
  4. الكترود هاي مصرفي در ساخت بويلر از نوع 7018 و 6010 به صورت پيش گرم شده و توسط جوشكاران داراي گواهينامه مورد استفاده قرار مي گيرد.
  5. جوشكاري بدنه ديگ ها بر اساس روش صحيح جوشكاري WPS و PQR انجام گرفته و توسط بازرسان اداره استاندارد مورد آزمايش قرار گرفته و تست NDT می شود.
  6. به لحاظ سهولت در بازبيني و رسوب زدايي به تناسب ظرفيت هاي مختلف دريچه هايي در بدنه ي ديگ ها تعبيه مي گردد.
  7. كليه ي بويلر هاي توليد شده با  1.5 برابر فشار طراحي مورد تست هيدرواستاتيك قرار گرفته و پس از اتمام كليه مراحل مجدداً مورد تست گرم قرار مي گيرند.
  8. ايزوله سازي بدنه ي ديگ ها با استفاده از پشم سنگ مخصوص با ضخامت متناسب و نيز درب هاي ابتدايي و انتهايي با استفاده از بتن نسوز و كاوربندي بويلرها با ورق استيل صورت مي گيرد.
  9. پايه ي ديگ ها به گونه اي طراحي و ساخته مي شود كه به راحتي ضربه هاي ناشي از جابجايي و وزن بويلر را تحمل نموده و تنها يك سطح صاف و محكم براي نصب بويلر كافيست.
  10. تمامي تجهيزات كنترلي و ايمني بويلرها از نوع استاندارد انتخاب شده و با توجه به عملكرد اتوماتيك اين تجهيزات، مي بايست توسط اپراتور حرفه اي  مورد استفاده قرار گيرد.

انواع محصولات تولید شده توسط شرکت انرژی بخار گستر علاوه بر مزایای فوق دارای 36 ماه گارانتی با همکاری شرکت بیمه البرز می باشند.